Monday, August 02, 2010

alam kampus

aku amat gembira pada hari keputusan kelulusan masuk IPTA....umi lah insan yang pertama-tama yang mengetahuinya....Umi ku hanya mengucapkan kesyukuran pada Allah....akhir aku dapat menghadiahkan kejayaan itu pada umi....tenang dan senang hati aku melihatnya.....

tanggal 28.6.2008....
aku menjejaki kaki diunerversiti ini dengan hati yang girang,ceria,excited dan so on lah....aku ditemani oleh mak,ayah,kakak and family.....tetapi bila sampai saat dah nak kena tinggal amat-amat menyedihkan....tapi buat slumber ajear tak nak bagi diaorang dapat kesan aku punya perasaan lah kan...nanti malu lak kalau nangis kan....
bila dah semua balik tinggalkan aku disini kat bumi KPZ ni amat lah terasa kesunyian,kehampaan,kesedihan dan kepenatan.....
nak nangis kuat-kuat rasa tapi aku dapat kawal emosi yang entah apa-apa itu.....
maka bermulah kisah hidup baruku di alam kampus ini...
kawan baru,tempat baru,dan semuanya baru......
macam-macam ada kat sini....
ini lah hakikat alam realiti
......kuatkan diri untuk menghadapi alam dikampus ini...
pelbagai jenis cabaran yang ada kat sini....segala-galanya bermula disini....

No comments:

Post a Comment