Monday, August 02, 2010

percutian

bila tiba time cuti-cuti mesti fikir nak buat aktiviti yang menarik untuk memenuhi peluang cuti tersebut....Time cutilah nak lepaskan tekanan yang memenuhi ruang diriku ini...aku suka bila cutikan! pergi bercuti dengan kawan ramai-ramai....nak pergi ngan family pun diaorang asyik ada kerja jer kan memanjang...kalau pun diaorang cuti just nak tidur kat rumah jer...tak best lah macam ni kan....tak ada pengisian yang berkualitikan....aku suka pergi bercuti kat pantai-pantai,air terjun dan tempat-tempat bersejarah.....kalau pergi dengan kawan-kawan memang amat meriah sekali suasananya.Disamping itu dapat mengeratkan lagi hubungan antara kami...Aku sayang kan kawan-kawan aku yang sama-sama belajar masa tingkatan 6 dulu..Dia orang semua baik-baik and low profile....
nanti cuti akan datang kita pergi tempat yang lagi menarik.....Mengisi waktu percutian dengan penuh makna akan membuatkan diri aku senang.Dan dapat memberi semangat untuk aku terus hidup......best!!!!cuti-cuti malaysia

No comments:

Post a Comment