Monday, August 02, 2010

sahabat atau kawan

aku manusia biasa..aku inginkan kebahagiaan...aku tak mampu untuk hidup keseorangan.Namun allah baik kerana telah mengurniakan rahmat kasih sayangnya ke dalam hidup ini melalui telah menganugerahkan sahabat atau kawan bagi mengisi kehidupan di dunia ini.walaubagaimana pun,kita harus sentiasa ingat bila-bila masa Allah boleh menarik balik rahmatnya kan.Hal in membukti kan bahawa hanya Allah sahaja tempat untuk ku bergantung.....
ya Allah
Aku memerlukan sahabat yang sering kali mengingatkan aku dengan Allah.
aku inginkan sahabat yang tidak menjadikan aku lalai dengan ALlah
aku mahukan sahabat yang boleh melindungi diriku dari menjadi seorang yang bersifat mazmumah....segala-galanya datang dari diri sendiri.....jika kita baik hati ramai lah kawan kita nanti....Apa-apa pun kita haruslah berhati-hati dalam melayari bahtera kehidupan ini..Sentiasa peka agar kita tidak dipergunakan oleh sahabat atau kawan.manusia memang cepat berubah.....itulah anehnya ciptaan manusia ini....manusia adalah makhluk allah yang terbaik.....
sayangilah sahabat-sahabat anda
friendship forever......

No comments:

Post a Comment